B.S.S - Business Solutions Suite je savremen ERP finansijsko-knjigovodstveni sistem koji automatizuje i prati predmete, sredstva rada, kadrove, finansije, partnere i ostala poslovna dobra kompanije kroz njihov životni ciklus.

B.S.S Plus namenjen je hotelskim sistemima koji žele da minimiziraju angažovanje zaposlenih na unosu i kontroli promena generisanih od strane hotelskih sistema Simphony, Opera i Materials Control. Integracija sa ovim sistemima u potpunosti automatizuje i kontroliše preuzimanje promena u jedinstvenu bazu podataka BSS sistema.

U sistem je ugrađeno decenijsko iskustvo što korisnicima omogućava široku lepezu pregleda i izveštaja za analizu i upravljanje svim robnim i novčanim tokovima u hotelskim sistemima čineći ih transparentnijim, efikasnijim i produktivnijim.

Moduli B.S.S sistema

Finansijska operativa

Modul Finansijska operativa omogućava efikasno, tačno i pouzdano praćenje i upravljanje preuzetim obavezama i isplatama, odnosno evidentiranje i naplatu potraživanja.

Ovo uključuje:

  • evidentiranje ulaznih i izlaznih faktura,
  • registrovanje ugovora sa poslovnim partnerima,
  • knjiga PDV-a,
  • evidentiranje izvoda iz platnog prometa i povezivanje stavki, pregled obaveza, potraživanja, datih, primljenih avansa ili konsolidovanog stanja po partnerima, po klasama partnera, formiranje virmana,…
  • razmena podataka sa softverom za elektronsko bankarstvo,
  • obračun kamata,
  • automatsko generisanje naloga za knjiženje u GK na osnovu transakcija registrovanih u ovom modulu.

Glavna knjiga & Finansijsko knjigovodstvo

Modul Glavna knjiga i Finansijsko knjigovodstvo registruje knjigovodstvene transakcije formiranjem automatskih naloga za knjiženja iz ostalih modula BSS sistema, ili manuelnim unosom naloga za knjiženja.

Ovo uključuje:

  • Fleksibilno definisanje analitike sa mogućnošću otvaranja analitičkih konta bez ograničenja,
  • Mogućnost vođenja analitičkih evidencija po bilo kom objektu iz sistema (poslovni
    partner, organizaciona jedinica, radnik, skladište),
  • Mogućnost jednostavnog pregleda stanja po svim kontima na kojima postoje promene za određenu šifru objekta u sistemu (poslovni partner, organizaciona
    jedinica, radnik, skladište),
  • Standardni skup izveštaja, uključujući i set izveštaja u vezi sa završnim računom,
  • paralelni rad u više godina i utomatsko formiranje početnog stanja
  • podržano je izveštavanje u USALI formatu, itd

Osnovna sredstva

Modul Osnovna sredstva uključuje:

  • Praćenje nabavke OS,
  • Aktiviranje, prenos (podaci o zaduženju),
  • Promena vrednosti (dogradnja/povećanje ili smanjenje vrednosti iz bilo kog razloga), otuđenja/isknjiženje, kao i obračun amortizacije (knjigovodstvena i poreska) i popis osnovnih sredstava.
  • Pregledi po kontu, amorti grupi, grupna amortizacija, podaci o zaduženjima, investiciji
  • Popisna lista, knjiga osnovnih sredstava, poreska amortizacija i dr.

Fakturisanje

Modul za Fakturisanje uključuje:

  • Registrovanje računa kupca na osnovu prethodno izvršenih usluga, kao i avansnog računa.
  • Bogat skup izveštaja i ekranskih pregleda daje uvid u realizaciju prodaje po kupcima, proizvodima, klasama proizvoda, klasama kupaca, itd.

HR - ljudski resursi

HR modul omogućava praćenje podataka o zaposlenima od dolaska u preduzeće, sistematizaciju radnih mesta, praćenje evidencije prisutnosti, definisanje ugovora o radu /odsustvu, izrada rešenja, karton radnika (pregledi o rasporedu radnika, ostvarenom stažu, rešenjima o raspoređivanju i odsustvu, svim prethodno evidentiranim podacima o zaposlenom), statistički izveštaji, itd.

Administracija sistema

Modul Administracija sistema omogućava:

  • Konfigurisanje modula B.S.S sistema i njihov opis,
  • Registracija krajnjih korisnika sa odgovarajućim pravima pristupa aplikacijama i podacima,
  • Fleksibilno definisanje izgleda menija preko kojeg krajnji korisnici pristupaju aplikacijama (na osnovu prava pristupa aplikacijama u stablu menija),
  • Omogućava žurnalizaciju pristupa i aktivnosti korisnika, kao i mogućnost kontrole pristupa aplikacijama, itd.

Benefiti

Omogućava kontrolu, analizu i upravljanje svim robnim i novčanim tokovima čineći ih transparentnijim, efikasnijim i produktivnijim
Sve poslovne transakcije integrisane su preko jedne baze podataka
Manje posla za zaposlene koji rade u knjigovodstvu jer poseban softverski modul (Interface layer) BSS sistema automatizuje i kontroliše razmenu podataka sa Simphony, Opera i Materials Control sistemima
Mogućnost izvoza svih izveštaja u excel za potrebe konsolidacije, i dr.

Reference