
B.S.S - Business Solutions Suite je savremen ERP finansijsko-knjigovodstveni sistem koji automatizuje i prati predmete, sredstva rada, kadrove, finansije, partnere i ostala poslovna dobra kompanije kroz njihov životni ciklus.
B.S.S Plus namenjen je hotelskim sistemima koji žele da minimiziraju angažovanje zaposlenih na unosu i kontroli promena generisanih od strane hotelskih sistema Simphony, Opera i Materials Control. Integracija sa ovim sistemima u potpunosti automatizuje i kontroliše preuzimanje promena u jedinstvenu bazu podataka BSS sistema.
U sistem je ugrađeno decenijsko iskustvo što korisnicima omogućava široku lepezu pregleda i izveštaja za analizu i upravljanje svim robnim i novčanim tokovima u hotelskim sistemima čineći ih transparentnijim, efikasnijim i produktivnijim.
Moduli B.S.S sistema
Finansijska operativa
Modul Finansijska operativa omogućava efikasno, tačno i pouzdano praćenje i upravljanje preuzetim obavezama i isplatama, odnosno evidentiranje i naplatu potraživanja.
Ovo uključuje:
- evidentiranje ulaznih i izlaznih faktura,
- registrovanje ugovora sa poslovnim partnerima,
- knjiga PDV-a,
- evidentiranje izvoda iz platnog prometa i povezivanje stavki, pregled obaveza, potraživanja, datih, primljenih avansa ili konsolidovanog stanja po partnerima, po klasama partnera, formiranje virmana,…
- razmena podataka sa softverom za elektronsko bankarstvo,
- obračun kamata,
- automatsko generisanje naloga za knjiženje u GK na osnovu transakcija registrovanih u ovom modulu.


Glavna knjiga & Finansijsko knjigovodstvo
Modul Glavna knjiga i Finansijsko knjigovodstvo registruje knjigovodstvene transakcije formiranjem automatskih naloga za knjiženja iz ostalih modula BSS sistema, ili manuelnim unosom naloga za knjiženja.
Ovo uključuje:
- Fleksibilno definisanje analitike sa mogućnošću otvaranja analitičkih konta bez ograničenja,
- Mogućnost vođenja analitičkih evidencija po bilo kom objektu iz sistema (poslovni
partner, organizaciona jedinica, radnik, skladište), - Mogućnost jednostavnog pregleda stanja po svim kontima na kojima postoje promene za određenu šifru objekta u sistemu (poslovni partner, organizaciona
jedinica, radnik, skladište), - Standardni skup izveštaja, uključujući i set izveštaja u vezi sa završnim računom,
- paralelni rad u više godina i utomatsko formiranje početnog stanja
- podržano je izveštavanje u USALI formatu, itd
Osnovna sredstva
Modul Osnovna sredstva uključuje:
- Praćenje nabavke OS,
- Aktiviranje, prenos (podaci o zaduženju),
- Promena vrednosti (dogradnja/povećanje ili smanjenje vrednosti iz bilo kog razloga), otuđenja/isknjiženje, kao i obračun amortizacije (knjigovodstvena i poreska) i popis osnovnih sredstava.
- Pregledi po kontu, amorti grupi, grupna amortizacija, podaci o zaduženjima, investiciji
- Popisna lista, knjiga osnovnih sredstava, poreska amortizacija i dr.


Fakturisanje
Modul za Fakturisanje uključuje:
- Registrovanje računa kupca na osnovu prethodno izvršenih usluga, kao i avansnog računa.
- Bogat skup izveštaja i ekranskih pregleda daje uvid u realizaciju prodaje po kupcima, proizvodima, klasama proizvoda, klasama kupaca, itd.
HR - ljudski resursi
HR modul omogućava praćenje podataka o zaposlenima od dolaska u preduzeće, sistematizaciju radnih mesta, praćenje evidencije prisutnosti, definisanje ugovora o radu /odsustvu, izrada rešenja, karton radnika (pregledi o rasporedu radnika, ostvarenom stažu, rešenjima o raspoređivanju i odsustvu, svim prethodno evidentiranim podacima o zaposlenom), statistički izveštaji, itd.


Administracija sistema
Modul Administracija sistema omogućava:
- Konfigurisanje modula B.S.S sistema i njihov opis,
- Registracija krajnjih korisnika sa odgovarajućim pravima pristupa aplikacijama i podacima,
- Fleksibilno definisanje izgleda menija preko kojeg krajnji korisnici pristupaju aplikacijama (na osnovu prava pristupa aplikacijama u stablu menija),
- Omogućava žurnalizaciju pristupa i aktivnosti korisnika, kao i mogućnost kontrole pristupa aplikacijama, itd.
Benefiti
Reference





